Anbefalte innlegg

Jeg mistet plutselig oljetrykket på min audi a4 1.8tq..

ingen olje lekkasje...

noen ideer hvor man skal begynne å feilsøke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk trykkbryteren, og få målt trykket med manometer. Ikke lurt å kjøre med d ihverfall. Har min inne på verksted nå, tett oljesil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vel vært litt problemer med oljepumpene på 1,8t, har det ikke?

Det samme skjedde med en på jobben, og han måtte bytte oljepumpe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pumpe havari eller tett oljesil er en gjenganger på disse. Søk på forumet så finner du mange tråder om emnet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel bare de første modellene som hadde problemer med selve oljepumpa, de nyere sliter vel bare med tett sil eller...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel bare de første modellene som hadde problemer med selve oljepumpa, de nyere sliter vel bare med tett sil eller...?

Vet ikke hva du regner som "de første modellene", A4'en til han på jobben er 2005-modell i alle fall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle svar :) jeg har fått time på mandags morgen på verksted så da får jeg vell alt på stell igjen forhåpentligvis:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva du regner som "de første modellene", A4'en til han på jobben er 2005-modell i alle fall..

Tenkte da spesielt på b5 modellen. Hva er det som skjer med pumpa siden den takker for seg så tidlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte da spesielt på b5 modellen. Hva er det som skjer med pumpa siden den takker for seg så tidlig?

Sikkert underdimensjonert :P Rett og slett ikke laget for å vare :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt bilen på verksted å det var oljesil som var potte tett... alt ordnet nå å bilen går som en drøm :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.