#1 Skrevet Februar 25, 2010 Passer denne til øvre berearm bak på RS2?? http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_66_67&products_id=19181 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2010 :bump: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2010 ingen som kan hjelpe meg med dette??: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2010 Slik jeg forstår på teksten så er disse for traversen bak med type store foringer. De øvre foringene til topp lenkarmene bak fåes kjøpt i powerflex. Har dette montert selv på s2en. vet ikke om 034 har disse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2010 Slik jeg forstår på teksten så er disse for traversen bak med type store foringer. De øvre foringene til topp lenkarmene bak fåes kjøpt i powerflex. Har dette montert selv på s2en. vet ikke om 034 har disse... OK:) Har ikke vært fornøyd med powerflex de to gangen jeg har hatt det. Men får prøve igjen da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...