#1 Skrevet Februar 25, 2010 Tenkte å få Lakket opp felgene til Passaten nå til våren, er ikke kantkjørte og er i meget bra stand, men er litt lei fargen Kan dere komme me farge forslag evt mekke noe i PS om hvordan dette vil se ut? Er åpen for alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2010 Jeg syns denne komboen er fin: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2010 Der er jeg enig synes dette var en kanonfin farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2010 synes denne komboen er stilig, men kanskje litt for jentete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2010 Det er akkurat sånn jeg har lagd min R8 i Forza Svart med lilla/rosa felger og speil Har lyst å gjøre med min bil også, men vet ikke om jeg tørr Ett lite forslag fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2010 Har så sinsykt lyst å ta den HEEEELT ut men var jo dette om man tørr, folk er jo så kræsne takk for PS av bilen med lilla felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2010 Har så sinsykt lyst å ta den HEEEELT ut men var jo dette om man tørr, folk er jo så kræsne takk for PS av bilen med lilla felger var litt småtøft med lilla men om jeg skulle hatt det, hadde jeg nok fjernet chromen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2010 hei, lurer på og kjøpe slike felger til min passat og, lurte på om den subber noe av betydning med 19" felger? har du senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2010 Mine 2 sents.. Jeg syns det var veldig passende med de lyseste, som blir omtrent gunmetal kanskje..? Men helsorte ble litt tøft det og, men da måtte du nok gått for sorte lister også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 27, 2010 Har mørke gråe vinterfelger som ikke er så ulik fagen på bilen og det passer bra setter pris på alle forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 27, 2010 Jeg har lakka mine RS4 i svart, er et lite problem at de altid ser lit matte ut pga. støv å møkk, men jeg likte veldig godt den Gunmetal/mørkegrå fargen, eller kansje matt svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 27, 2010 Her er noen eksempler fra meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 27, 2010 hehe! måtte bare ! TROR IKKE DU TØRR! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 28, 2010 takk for alle forslag Tror ikke heller jeg tørr Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 1, 2010 Her er noen eksempler fra meg.. [/QUOT Stemme for dert sista forslage eg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...