#1 Skrevet Februar 25, 2010 Hei. Drev å pusla litt med bilen idag, og fant ut at jeg kanskje burde se på CC'n snart. Greia er at den slutta å virke en gang i sommer. Virker som den prøver å lage vakuum, men at den lekker et eller annet sted, så jeg tok fram vakuumpumpa vi har på jobben og prøvde meg litt fram på både klokka ved gassspjeldet, og ved vakuumpumpa. Eneste jeg vet med sikkerhet er at klokka er hel. Men jeg får ikke sjekka slanger og slikt før jeg finner magnetventilen som styrer vakuumet, siden den står åpen nå. Noen som vet hvor den sitter? Og eventuelt om det er vanlig at enten magnetventiler eller vakuumpumper pleier å ryke. Håper selvsagt det bare er en dårlig slange, og man skal ikke se bort ifra det, siden jeg allerede har bytta ut ca 3m med tvilsomme slanger til motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2010 Ingen som har noen erfaring med CC på sånn gammal purke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2010 Ingen som har noen erfaring med CC på sånn gammal purke? Navnet skjemmer ingen. Jeg har også problem med cruisen på min. Ser at det er mange her inne som er usikker på cc. Hva om noen kan lage en sticker på en skikkelig troubleshooting tråd da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...