#1 Skrevet Februar 25, 2010 (endret) Er så heldig å ha fått problemer med kjørelysene. Etter et raskt søk på forumet og nettet viste det seg raskt at dette kunne komme av en vanlig feil i lyshendelen. Denne ble skiftet i dag, men uten at feilen har forsvunnet. Det startet med at nærlysene ikke vil lyse, slik at jeg måtte slå over på kjørelys for å få lys. Et lite "problem" når det er mørkt. Etter en stund forsvant også kjørelyset på høyre side, mens venstre lyser som det skal. Også park og langlys virker som det skal. Det som gjør dette enda merkligere er at i starten så kom nærlysene tilbake hvis jeg tok hendelen opp og ned tre- fire ganger, dette fungerer ikke nå lenger. Jeg oppdaget at høyre kjørelys begynte å svikte ved at den ikke lyste mer. Svingte innom delepusheren for ny pære og demonterte denne, når jeg tok den ut var pæren like hel. Satt den gamle pæren tilbake, og lyset kom tilbake når jeg startet opp bilen igjen. Etter at jeg hadde parkert bilen mistet jeg det også permanent. Har sjekket om det var noen løse koblinger siden jeg ettermonterte faceliftlamper, men det er ikke noen feil som jeg kan se der heller. Alt fungerte som sagt perfekt fram til lysproblemene startet på nærlyset. Er det noen som har vært borti dette før, eller som event. kan gi meg noen tips til feilsøkingen (event. hva det kan være for noen ulumskheter)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2010 Et lite raid på en lokal hogger fikset problemet. Det er visstnok releer på releplass 8 og 9 som styrer dette, og det var rele på plass nr. 9 som var synderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...