passer oljepumpe fra corrado vr6 på golf 3 vr6?

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om det er samme type oljepumpe på 92mod passat og corrado vr6 som det er på golf 3 vr6 ? fant noen på ebay som passet fra 1995-2004 vill denne passe på min golf 3 1992 mod ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg lurer på om det er samme type oljepumpe på 92mod passat og corrado vr6 som det er på golf 3 vr6 ? fant noen på ebay som passet fra 1995-2004 vill denne passe på min golf 3 1992 mod ?

I flg mine undersøkelser ("akte"), så JA. Den passer.

Delenr. er : 021115105B

EDIT: Etter litt undersøkelse så ser det ut for meg at det finnes kun en oljepumpe til VR6, og da snakker vi om Golf, Bora, Passat, Corrado, Transporter, New Beetle, Sharan og Vento. Dette inkluderer også VR6 12v og 24v (204hk som ble levert i Golf 4 f.eks). I tillegg R32 maskina.

Mulig jeg bommer litt nå, men er ihvertfall samme delenr på oljepumpa på en 2003 modell Golf R32 og på en 1992 modell Corrado VR6 og på en 1992 Golf VR6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I flg mine undersøkelser ("akte"), så JA. Den passer.

Delenr. er : 021115105B

EDIT: Etter litt undersøkelse så ser det ut for meg at det finnes kun en oljepumpe til VR6, og da snakker vi om Golf, Bora, Passat, Corrado, Transporter, New Beetle, Sharan og Vento. Dette inkluderer også VR6 12v og 24v (204hk som ble levert i Golf 4 f.eks). I tillegg R32 maskina.

Mulig jeg bommer litt nå, men er ihvertfall samme delenr på oljepumpa på en 2003 modell Golf R32 og på en 1992 modell Corrado VR6 og på en 1992 Golf VR6.

takk skall du ha =) høres bra ut ;) da blir det ny oljepumpe snart, håper det fjerner problemet på bilen : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.