#1 Skrevet Februar 26, 2010 Jeg har en kollega som har problemer med å få åpnet bakluka på en golf 4 2002 mod. Luka låser seg ikke opp med sentrallåsen og han får heller ikke låst opp med nøkkelen siden låsen har irret fast Er det noen her som veit hvordan han skal få opp luka slik at han får byttet låsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2010 sitter skrue i vært av håndtakene innvendig om jeg ikke husker feil. så får han ut dem så er det en mulighet for å få nappa ut dekselet så han kan åpne låsen manuelt (liten spak midt på luka som skal dyttes til venstre) litt træl er det å ligge baki bilen å fikle med dette men ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2010 sitter skrue i vært av håndtakene innvendig om jeg ikke husker feil. så får han ut dem så er det en mulighet for å få nappa ut dekselet så han kan åpne låsen manuelt (liten spak midt på luka som skal dyttes til venstre) litt træl er det å ligge baki bilen å fikle med dette men ;P Knotete er bare fornavnet,jeg slo hull i bekledningen istedet.... altfor knotete å få løsnet den nok når man lå baki bilen. Lite tips når han skal ha ny lås er å kjøpe komplett lås med nøkkel (ikke ferdig slipt sylinder) den koster ca halvparten.... ulempen er at man får en ekstra nøkkel til bakluke men har du sentrallås så bruker du jo aldri nøkkelen bak der (hvilket også er grunnen til at den irrer igjen/fast) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2010 Er litt tips i denne tråden http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=111938 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...