Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på om det er noen medlemmer der nede i Haugesund som hadde giddet å gjøre meg en tjeneste...? DEt handler om en radio og kassettspiller til min gamle energolf. På Jula i Haugesund har de en som ser gammeldags ut men med moderne innmat og den koster bare 49 kroner, da den skal ut av hyllene. Ville satt stor pris på litt hjelp sørfra :) PM om noen har muighet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne? om jeg ikke har misforstått så må man handle for minst 750kr i nettbutikken dersom varene skal ekspederes.. Grei måte å gjøre det på, dersom du trenger noe verktøy e.l i tillegg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne? om jeg ikke har misforstått så må man handle for minst 750kr i nettbutikken dersom varene skal ekspederes.. Grei måte å gjøre det på, dersom du trenger noe verktøy e.l i tillegg ;)

 

Stemmer det:) Er akkurat det som er saken at jeg ikke finner no jeg trenger der nå for å fylle det kriteriet. Så tenkte å høre på forumet. Blir fort dyr radio om en skal handle på må-få for 701kr for å få bare denne :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ingen brødre eller far som trenger bursdagsgaver det kommende året? Jula er perfekt å handle slikt på.. Så slå flere fluer i en smekk, og end opp med fornøyde folk rundt deg. Og du får spillern din :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DEt ordnet seg tråd kan slettes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.