#1 Skrevet Februar 26, 2010 Fikk pris på 2300 svenske på mekonomen i charlottenberg,er det en bra pris eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2010 Fant denne på finn: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21093571 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2010 Skiver/klosser foran og bak til golfen min koster 2600kr før rabatt hos mekonomen:). Jeg skal bytte de snart, så har nylig fått prisoverslaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2010 Hmm det var betenkelig,var da ikke billig likevel da.. Hvordan er det å bytte dette selv da? Jeg klarer fint å skru selv,har byttet bremser på bilene mine før,men aldri på denne bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2010 ikke noe spesielt vanskligere på denne enn andre biler, så kan du skru, do it. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2010 Skiver/klosser foran og bak til golfen min koster 2600kr før rabatt hos mekonomen:). Jeg skal bytte de snart, så har nylig fått prisoverslaget. Dette er vell bare delene og ikke ferdig byttet eller? Regner med trådstarter har fått pris ferdig byttet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2010 Det er helt riktig det Frode,dette var ferdig montert:) Trodde det var billig jeg men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2010 2300 svenske ferdig montert er jo ikke så galt det da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 27, 2010 sorry.. trodde det var pluss deler jeg.. absolutt ikke ille pris inkl montering og deler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 27, 2010 Dette er vell bare delene og ikke ferdig byttet eller? Regner med trådstarter har fått pris ferdig byttet Dette er bare for delene ja:). Første posten var noe vag, så det var litt vanskelig å tolke hva som var inkl i den prisen han oppga;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 27, 2010 Min skyld:( Det var 3000 svenske for alt inkludert deler. Er vel bare å bestille time da:) Like greit å få det byttet,vet det blir anmerkning på eu kontroll i mai:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...