Pris på bytte av skiver+klosser på touran?

Anbefalte innlegg

Fikk pris på 2300 svenske på mekonomen i charlottenberg,er det en bra pris eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiver/klosser foran og bak til golfen min koster 2600kr før rabatt hos mekonomen:). Jeg skal bytte de snart, så har nylig fått prisoverslaget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm det var betenkelig,var da ikke billig likevel da.. Hvordan er det å bytte dette selv da? Jeg klarer fint å skru selv,har byttet bremser på bilene mine før,men aldri på denne bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe spesielt vanskligere på denne enn andre biler, så kan du skru, do it.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiver/klosser foran og bak til golfen min koster 2600kr før rabatt hos mekonomen:). Jeg skal bytte de snart, så har nylig fått prisoverslaget.

Dette er vell bare delene og ikke ferdig byttet eller? Regner med trådstarter har fått pris ferdig byttet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt riktig det Frode,dette var ferdig montert:) Trodde det var billig jeg men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2300 svenske ferdig montert er jo ikke så galt det da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry.. trodde det var pluss deler jeg.. absolutt ikke ille pris inkl montering og deler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vell bare delene og ikke ferdig byttet eller? Regner med trådstarter har fått pris ferdig byttet

Dette er bare for delene ja:). Første posten var noe vag, så det var litt vanskelig å tolke hva som var inkl i den prisen han oppga;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min skyld:( Det var 3000 svenske for alt inkludert deler. Er vel bare å bestille time da:) Like greit å få det byttet,vet det blir anmerkning på eu kontroll i mai:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.