Audi S2 Avant - Div småfeil.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en tråd i audiforumet om bilen min, hvor jeg prøver å få svar på litt smårusk og feil som er i bilen min, men blir liksom ikke så mye respons der, så jeg prøver her og, for jeg vet mange kan de vanligste svarene på mine problemer.

Til helgen skal jeg feilsøke litt, og forhåpentlig fikse litt småkluss.

6. Tempmåleren på motoren jukser, kommer å går når den vil, så vil prøve å koble på en motstand på tilkoblingen på den, for å se om nåla reagerer, er det noen som vet hvilke motstand den multiføleren har ved ca 90grader?

7. Tilleggs instumentene funker kun når lyset er på, (park/kjørelys) og mistenker en tyvkobling bakpå der, andre som har vært borti samme opplegg?

8. ALLE lysene i speedometer/turteller sloknet på likt, alle lysene på bilen ellers funker. Går instrumentlysene på egen sikring? Det er lys i klokka og kjørekomputeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen tips å komme med for en AUDI newbie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7. Fant utav at en som har hatt bilen før, har klippet et ledningsnett med ca 20 ledninger, og koblet opp tillegsinstumentene og andre ting i midtkonsollen på en luguber måte...

8. En delvis smeltet kontakt i bagasjerommet, over batteriet, lagde kortslutning. (Skiltlysene går på samme sikring som instrumentene)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en link eller lign til bosch hiddenblad på den tempsensoren til instrumentet? Eller iallefall delenr?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.