Hvor stort batteri er det plass til i a6 c4?

Anbefalte innlegg

Merker at batteriet i bilen min begynner å bli dårlig og tror at det er litt lite iforhold til hva det er plass til.

Er et 80ah batteri som står der nå!

Noen som vet hvor stort batteri som får plass? (Bilen har ac, så batteriet er under baksetet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en A6 C5, jeg har 100AH men mitt står under panseret, men jeg har AC jeg og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en A6 C5, jeg har 100AH men mitt står under panseret, men jeg har AC jeg og?

Eg har og 100AH under panseret spørst om han ikke mener c4 kan se sånn ut i følge signaturen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I C4 er det ikke allverdens med plass under baksetet, så med et vanlig syrebatteri er det nok ikke plass til så mye større. Alternativet er å gå til innkjøp av et AGM/gelébatteri. Disse kan levere mye større startstrøm og er betydelig bedre ved kuldegrader.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok c4 jeg mener ja!

Hvilken produsent er best på gelebatteri da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok c4 jeg mener ja!

Hvilken produsent er best på gelebatteri da?

Du mener AGM?

Apollo er brukbart og selges til en fin penge på Torshov, rundt 2 tusen for et på 70Ah og 1500a startstrøm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær obs på at mange lister som ligger rundt hos batteriselgere tar utgangspunkt i C4 med batteriet i vannkassa i motorrommet. Der er det plass til større batteri enn det er under baksetet. Prøvde å kjøpe batteri til S6 Plus'en jeg hadde, men det batteriet som lista foreslo var vel en halv gang lengre enn det det var plass til.

Kan ikke si det med 100% sikkerhet, men ut fra noen notater jeg gjorde meg da ser det ut som om målene som passer er 277x175x175. Det er samme størrelse som går under baksetet på typ44 også.

Jeg har ikke Plus'en lengre : gråter : så jeg får ikke kontrollmålt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT: Kjøpte sølv-kalsiumbatteri på Bilema, aldri strømproblem og det var bare marginalt større enn det originale. (noe høyere, men det er skjulte poler uansett.) Tror det er 64Ah.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.