#1 Skrevet Februar 27, 2010 Hei. Har den siste uka slitt med at det renner ut bremseveske et eller annet sted. Har drevet og etterfylt i en liten stund nå, og begynner å bli ganske lei. Lekkasjen kommer ut ved framhjulet på førersia. Trodde lekkasjen var ved kaliperen, men det var de altså ikke. Har et bilde her, for å vise hvor det kommer luft/surklelyd fra når jeg presser inn bremsepedalen. Kanskje noen her har lettere for å si hva det er da. Haster med å finne ut av dette. Ps, ikke mitt motorrom. Bare for ilustrasjon. Mitt er mye renere og penere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2010 Det du har ringet rundt på bildet er ABS-pumpa. At det srukler i denne behøver ikke bety at det er denne som er problemet, bare at det har kommet luft inn i den. Få hjelp av en kammerat, som kan trå på bremsen mens du kryper under bilen og ser hvor det lekker, da ser du fort hvor det kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2010 Hørtes ut som det surkla ut av den, og ikke inni, om du skjønner. Hmmm. Får vel bare heise den opp, fylle på med veske og trø til. En feil kommer skjelden alene på disse bilene.... Men, er verd det når det er fikset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...