#26 Skrevet Mars 2, 2010 Takk for tips;) For mye krem brukte jeg nok i dag, ettersom det sprutet litt rundt her og der (), men skal bruke mindre i morra når jeg tar den andre siden av bilen. Ble ikke kvitt alle ripene, men mye møkk og dritt som jeg fikk bort med rubbinga - helt utrolig at den i det hele tatt tok alt, for etter de "proffe" bilpleiernes øyer var den nok noe man vil kalle et utrolig dårlig utgangspunkt. En ting er sikkert, bilen ble ihvertfall blank (!) og hvit igjen, fremfor den gamle, matte og gule lakken som var på den etter mange års manglende pleie (typisk for alle arbeidsbiler). Skal ta med kameraet i morra og knipse noen bilder av bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 2, 2010 Høres bra ut Angående å fjerne mer riper så er det grovere pute og krem som gjelder, samt mer press og legge seg opp mer varme. Men prøv deg frem på dette så du ikke brenner lakk. Eventuelt våtsliping og polere opp igjen gradvis fra grov til fin krem/pute-kombo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 2, 2010 Det at maskinen stopper opp er et resultat av trykk og svak maskin. Dette opplever man skjelden med kraftigere og "proffere" utstyr. Kult at du har fått smaken, tipper jeg finner deg inne på detailersclub snart med samme sykdom som alle oss andre der inne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 3, 2010 Også skal du ikke "fjerne møkk" med polering, det har du avfetting, såpe og clay til Hvis det er partikler på lakken når du polerer vil jo de stripe lakken din når de slipper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...