#1 Skrevet Februar 27, 2010 Stilig kortfilm man finner HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2010 Fett! Skvatt litt også på slutten der:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2010 Herlig kjøring;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2010 Eg å skvatt på slutten Lyst på litt sidelengs skils etter å se på slike filmer.. Men det forblir nok forhjulstrekk på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2010 Dritrå film! Noen andre som synest lyden i bilen var lik på Ken Block sin Impreza? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2010 kul film og flink sjåfør:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2010 Hehe har subba seriøst foran den bilen der....mangla jo mye av hjulbuen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2010 rått selv om det var feil trekk.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2010 Savner min gamle 200sx når jeg ser sånt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2010 Fett klipp...skulle akkurat til å legge den ut selv: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...