#1 Skrevet Februar 27, 2010 (endret) Dette var bra ! ?? Link til Deviantart http://typerulez.deviantart.com/art/VW-scirocco-100563616 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2010 Må nok innrømme at dette ikke falt helt i smak hos meg ihvertfall. Ser ut som noe fra filmen "5th element" eller noe sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2010 Synes denne skriker rørramme og KRB-Trading jeg:) Tenker på høyden på fronten kontra hjulene... Men ja: denne var bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2010 ...Nei. Den gjør det ikke for meg i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2010 Synes den var knall jeg. Fjernet labo dørene så minnet den litt om escudo faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2010 Enkelte personer får til mye bra i photoshop! Imponert til tusen. Syns det var litt kult jeg, skriker litt KRB ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2010 Imponerende arbeid i Photoshop iallfall! Bilen hadde et tøft utseende, men jeg hadde likt den bedre uten lambodørene, hvit med VW Racing dekor og plassert den på Nürburgring isteden ;) Litt DTM-preg over den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2010 Bortsett fra firkanten i front så dette ut som en fet rasarbil Men noe bedre en Momo gtr skulle fyllt hjulhusene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2010 ser ut som noe Le Mans greier syns jeg, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2010 Meget bra å ha skils til å gjøre dette.. Og ja skulle gått for noen andre hjul når han var så godt i gang med resten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...