#1 Skrevet Februar 28, 2010 Jeg har en liten stund merket at servoen min er litt merkelig, dem nykker litt her og der.. Ser oljen har hatt et litt lavt nivå en stund også, litt under minimum, men har ikke fylt opp. Syntes det kom noe jævlig til hvining når jeg drev å svingte rundt inne på en bensinstasjon i sted, og jeg fikk feedback i rattet når jeg svingte rattet. Sjekket hydralikktanken, der var det nesten heelt tomt, og det lille som var helt i bunnen hadde en slags gul melkeaktig konsistens.. Men jeg lurer på om den oljen der aldri har hatt noe fin farge så lenge jeg har hatt den i grunn. Uansett, jeg har aldri fylt på servoolje, og nå var den plutselig helt tom! Hvor er det sannsynlig at det er en lekkasje? Jeg kjørte bilen ca en mil etter at det inntraff, bestemte meg for å få den hjem. Vet ikke om jeg har slitt og tært på noe greier nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2010 Okay, skal kjøpe servoolje hos Møller i morgen. Da blir det G002000 eller G004000M2, folk sier de skal ha like specs. Koster 179 kr literen på nettet, får se hva møller & co skal ha for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2010 Hylingen gav seg ikke med en gang, tok bil på bukker i front, skjøv hjulene fram og tilbake. Det var fælt så mye surklelyder det kom fra servoracket. Lot bilen stå på tomgang en stund, etterfylte litt her og der. Nå er det ikke så mye ulyder lengre, men den er litt dodgy å kjøre enda. Får se om det går seg til, hvis ikke trenger jeg nok litt hjelp til å finne ut om det er pumpen eller servoracket som evt. nærmer seg pensjonsalderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2010 Dette går seg til hadde det samme på meg, bilen stod i ro over natten og når jeg startet bilen på mårran så var alt ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...