#1 Skrevet Februar 28, 2010 Hei, noen her som har valset Audi 90 B3 (BAK)? Nå snakker jeg om å ta det virkelig helt til grensen... Evt bilder av operasjonen og resultatet etterpå... På forhånd takk - Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2010 Ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2010 skjekk min tråd på min bil, den er valset maks bak og forran. det er en 80 b4 men vil jo se sånn ca hvordan det ser ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2010 har og valsa bak på min b3. men måtte lakke ettepå. kan finne fram bilde en dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2010 Kjempe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2010 Ingen som har bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2010 bilder da gutter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=2004390&postcount=51 Sånn da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...