#1 Skrevet Februar 28, 2010 jeg har tydeligvis klart å kjøre over en diger kladd med grease/smørefett. Restene av dette er slengt bakover siden på bilen, og jeg lurer på hvordan jeg skal få vaska bort dette mest mulig skånsomt. Det skal legges til at disse tingene har fått være der en drøy uke nå pga stabile -20.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2010 Ha på avfetting før du vasker bilen. Etter at du har vasket kan du gå over med lim og tjære fjerner. Jeg bruker Autoglym. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2010 Oki, takk! Lim og tjære fjerner hørtes kraftig ut.. Men jeg går løs med godt mot! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2010 sitrusspray tar det bort med en gang:) er nøyaktig slikt det er laget for:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2010 Tardis er tingen: http://autobahn-bilpleie.no/index.php?nr=90&case=4&id=102&idkategori=7&startrow= Følg bruksanvisningen nøye og bruk gjerne verneutstyr. Denne tar alt av asfalt, lim, transportfett osv. Veldig bra produkt. Definitivt et "må ha" for alle dere som har hvite biler som blir fulle av små asfaltflekker og "rust" flekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...