#26 Skrevet Mars 7, 2010 Blir bestilt fra Australia nå, så har jeg den til neste gang iaffal. Bjørn Marius: Fikk gjort alt annet, og så samtidig over kassa: tappeskruen er midt på under og påfyllingen er også lett å se på siden der. Dette kommer nok til å gå lekende lett. Men det er fint, lett liker jeg:) Vi får ha en liten konkuranse da vettu, den som gjør det først tar bilder og poster i tråden:) Jeg sitter med avrevet akilles og gips, så du har et godt forsprang:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 11, 2010 Da har jeg endelig fått byttet girolje til castrol Taf-x eller hva den hette.. Litt spesielt, men på min bil så var det ikke dette spesialverktøyet, men vanlig unbrako.. Hvorfor det er sånn vet jeg ikke, men har 6-trinns quattro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 11, 2010 Jeg lånte meg grav og trodde alt skulle gå bra, MEN.. så hadde jeg ikke stor nok umbrako til å få ut påfyllingspluggen. Er det noen av dere som aner størrelsen på den, slik at jeg får kjøpt rett størrelse? Tappepluggen var av den spesialpipen, men lite vits å tappe av når jeg ikke får fylt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...