Bytte olje på 5-trinns gearkasse 2002 a4 1.8tq

Anbefalte innlegg

Blir bestilt fra Australia nå, så har jeg den til neste gang iaffal. :)

Bjørn Marius: Fikk gjort alt annet, og så samtidig over kassa: tappeskruen er midt på under og påfyllingen er også lett å se på siden der. Dette kommer nok til å gå lekende lett. :)

Men det er fint, lett liker jeg:) Vi får ha en liten konkuranse da vettu, den som gjør det først tar bilder og poster i tråden:)

Jeg sitter med avrevet akilles og gips, så du har et godt forsprang:P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått byttet girolje til castrol Taf-x eller hva den hette.. Litt spesielt, men på min bil så var det ikke dette spesialverktøyet, men vanlig unbrako.. Hvorfor det er sånn vet jeg ikke, men har 6-trinns quattro..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lånte meg grav og trodde alt skulle gå bra, MEN.. så hadde jeg ikke stor nok umbrako til å få ut påfyllingspluggen.

Er det noen av dere som aner størrelsen på den, slik at jeg får kjøpt rett størrelse?

Tappepluggen var av den spesialpipen, men lite vits å tappe av når jeg ikke får fylt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.