skifte bremseklosser og skiver alt....

Anbefalte innlegg

Skal skifte bremseklosser og skiver rundt heile på bilen min og lurte på om ein får noko som er bedre enn orginalt som passer rett på uten mod.

Bilen er ein -03 Bora sedan 1.9tdi 4motion 130hk org.

ellers så lurte eg på sånn ca pris på delene orginalt med jobb, nokon med ca pris?

blir gjort hos verksted berge & co(møller)

skifting av motorolje blir det og, noko anna eg burde ta med i farten???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor gå originalt.

Hør pris på et uavhengig verksted, disse bruker som oftest Brembo skiver om de handler fra Mekonomen eller Meca. Evnt. Mintex bremseklosser. Veldig gode produkter. Og sikkert halve prisen. Bare et lite tips:)

I tillegg til skiver og klosser kan du jo få smurt opp glidere etc på calipere, byttet ut fjører,glidere o.s.v. Evnt, når du først skifter alt, så kan du få skiftet bremsevæske om du ikke nettopp har fått den skiftet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte Brembo skiver og Mintex klosser til A6'en på Bilextra. Ble ca. halv pris av Møller med klubbrabatt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brembo hadde vert kjekt å hatt på, men er det bolt on? Kan ein få caliperen i rød med brembo skrift på? Hadde vert fett!

Ca pris til rundt hele bilen berre for delene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan sjekke sånn ca priser på meca.no

De har brembo skiver..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.