#1 Skrevet Februar 28, 2010 Jeg ser at Nordmøre Gatebilklubb i tradisjon tro arrangerer vintertreff på travbanen i Surnadal igjen førstkommende lørdag, 6. mars 2010 Noen som har tenkt å ta seg en tur innom der, om det så er kun for å se på eller også for å kjøre på banen? Det er også opprettet en tråd om det her på forumet ser jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2010 Noen fra lokallaget som var innom dette treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2010 Noen fra lokallaget som var innom dette treffet? hadde tenkt meg dit, men kom ikke så langt hehe men det var mange andre som jeg kjenner som var der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2010 Vurderte såvidt å ta meg en tur, om ikke annet enn for å se, selv også. Men det ble jobbing på meg den dagen i stede... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...