#1 Skrevet Mars 1, 2010 Har letet litt rundt på forumet og ikke funnet noen enda som har funnet ut av hvordan man kobler til coming home/ leaving home på passat 3bg. Så litt på ebay.de og kom over denne modulen: CH/LH modul Er det noen som har testet denne eller har noen formening om at det faktisk kan funke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2010 jeg har kjøpt denne og den ligger hjemme på stuebordet. så på bruksanvisningen at det ikke bare var plug and play for å si det sånn. du kan få kjøpe den av meg for en billig penge visst du vil prøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2010 Ja, kunne tenkt å prøvd meg på dette.. Hehe.. Men siden du ikke sier det er plug and play.. Er det mildt sagt et hel....? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2010 for å si det sånn så tror jeg det er mellom 10-15 ledninger ut fra denne boksen som skal inn på diverse steder i bilen. i tilleg er det kun bruksannvisning på tysk hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2010 hva er dette egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2010 At bilen din lyser med hovedlysene osv en liten stund etter du har gått ut og låst den slik at du ser hvor du går når du skal inn døra hjemme. (hvis ikke jeg tar helt feil da?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2010 Hva skal du ha for denne da Arve? Kanskje jeg kan prøve den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2010 ser ut som kjell alt har tatt den. gir tilbake melding jeg jørn visst det ikke går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2010 Gjør det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...