#1 Skrevet Januar 27, 2005 Regner med alle herfra møter opp torsdag 3. februar på neste lokallagsmøte! Vi skal ha styremøte før dette så kanskje vi tom kan diskutere noe "fornuftig" til en forandring?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2005 Regner med alle herfra møter opp torsdag 3. februar på neste lokallagsmøte! Vi skal ha styremøte før dette så kanskje vi tom kan diskutere noe "fornuftig" til en forandring?!? Peppes halv 8 går jeg utifra!!? Fornuftige saker kan vel kanskje være en fordel det også ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2005 Håper på kjempeoppmøte imorgen da vi bl.a. skal diskutere om det blir treff i Haugesund til våren/sommeren Kan foresten den som fikset pizzalunch forrige gang fikse det imorgen også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2005 Håper også på kjempe oppmøte! jeg kommer vertfall vet ikke helt hvem som fikset pizzalunch, tror det bare var noe servitøsen anbefalte oss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2005 Er ikke hver dag jeg er ute å spiser pizza så jeg spør... pizza lunch ? Treff bør vi få til.... Må bare fikse meg helge perm fra armyen da :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2005 betalte ca 120kr hver sist gang og fikk så mye pizza vi ville... selv om vi sa vi kunne klare en og to til så kom hun jo med 4 til... så det var mye mer økonomisk enn andre ganger, med tanke på kvantum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2005 Noen som skal hjem til frakkagjerd etter møtet ? Tore K. , Arve S. ? ? Leverer bilen min til lakk rett før møtet og får den ikke igjen før fredag så trenger en måte å komme meg hjem fra peppes Greit å vite tideligt... I såfall må jeg jo hørre om gamlingene er hjemme llr`no..., 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2005 kan sikkert kjøre deg hjem jeg også... ikke noe problem selv om det er en kraftig omvei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2005 kan sikkert kjøre deg hjem jeg også... ikke noe problem selv om det er en kraftig omvei 20min ekstra er ingenting for en kar som deg Du trenger sikkert ikke , men kjekt å ha en reserve løsning! Kjempe greier Glenn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...