#1 Skrevet Mars 2, 2010 Hei! Gjelder en 93 mod Audi Coupe Quattro 2.8 Denne vinteren har vært steinhard mot bilen min. Foruten innbrudd i bilen har jeg begynt å få diverse elektriske problemer. 1. Varmeapparatet har stoppa på nivå 2. Nivå 3 og 4 fungerer ikke lengre, når bilen blir ordentlig varm og jeg kanskje kjører over en hump ellerno så kommer plutselig nivå 4 inn. Any ideas foruten å finne meg en ny en ? sliter seriøst i garasjeannlegget på jobb da alt dugger igjen og nivå 2 klarer såvidt å dra fukta vekk fra ruta. 2. En annen sikthemmende ting har slutta å funke denne vinteren, bakrutepusseren, varmetrådene, varme og justering i speil og spylerdysene forran. Aner ikke om dette henger på samme sikring for den ene sikringa går konstant. Bruker 15amp som det står det skal være. Denne ryker med EN gang jeg prøver å spyle frontruta, er kun pusserne som går, mot en tørr rute...salt og gris smøres utover og jeg ser enda mindre. Sikkert noe mer men kommer ikke på akkurat nå iallfall. Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2010 ingen som har noen ide ? ikke lett etter ringen nå om dagen uten spylere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2010 1.Varmeapparat - gåen bryter eller regelator vil jeg tro. Tror regelatoren sitter ved vifta, under dasjbordet på høyre side. Evt dårlig kontakt i en kontakt.. 2. Sjekk om du har kortslutning i gjennomføringa fra bil til bakluka, ledningene som går der blir ofte slitt med årene p.g.a bevegelse og gamle ledninger. Kan være bryterhendelen som er synderen her også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2010 takk for svar! har prøvd å fikle med varmeapparatjusteringa, tok ut radioen og da er det jo slike metallskinner på baksiden som helt sikkert skal ha kontakt med noe annet metall når man vrir knotten rundt. presser jeg de 2 jeg ser på toppen ned(en av gangen) så hører jeg jo at vifta starter, da får den liksom kontakt, slipper jeg så stopper vifta. så antar at det er her feilen ligger. må vel ha nytt. det med kortslutning, går spylevæskemotor og speil på samme sikring som bakrutetrådene og visker bak? for alt dette virker som det ryker, og du mener det kan være ved bakluka det skjer da? jeg har ikke åpnet opp noe der enda, men ser jo det går noe som ser ut som kabel"rør" ellerno på venstresiden. er det her du mener det kan være brudd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...