#1 Skrevet Mars 2, 2010 vurderer disse http://www.sharifs-webshop.no/display.aspx?menuid=0&prodid=284 er det helt elendig kvalitet, og myke som smør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2010 En venn har hatt det på en transporter, ikke akkurat disse men i "shariff" serien, tåler ingenting feks høytrykksvask = farge går av, og det gikk vel ikke mange dagene før 3 av felgene ikke var runde lenger...(detter er en person som steller med tingene sine så det er ikke pga uforsiktig bruk.) Han kan ha fått av et dårlig parti, men gjengs over så er ryktene på hjulene her oppe er elendige.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2010 Høres jo fantastisk ut at det tok noen dager før felgene ikke var runde mer! Hadde et sett med shariff felger i fjor sommer og de var runde og fine når jeg solgte dem videre uten at jeg på noen måte har passet ekstra på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2010 er ikke så godt å vite - de er sikkert mykere enn mye annet men med litt flaks har ejg et håp om at de duger denne sesongen ihvertfall! det er jo latterlig billig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2010 bare å google litt så finner du masse erfaringer, både positivt og negativt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2010 fant noe, og som du sier er det en del uheldige erfaringer også. finnes det alternativer her til lands hva angår priser? vi snakker jo komplette 19" pakker til 7 lapper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2010 I 97,6% av tilfellene så gjelder følgende...man får det man betaler for:) Hvorfor ikke heller finne ett brukt sett med ett godt kjent merke ï ålreit stand og kjøpe rimelig dekkpakke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2010 (endret) I 97,6% av tilfellene så gjelder følgende...man får det man betaler for:) Hvorfor ikke heller finne ett brukt sett med ett godt kjent merke ï ålreit stand og kjøpe rimelig dekkpakke? ser den - derfor er problemstillingen om jeg får noe som er godt nok for en sesong.. for all del - finn ett sett til meg du, som passer og som jeg liker! utlandet har seff et bedre utvalg, men jeg hadde ikke planer om å styre så mye med dette kjøpet, så jo enklere jo bedre..finn/autodb/bilforumet og bruktmarkedet her flommer ikke over av felger jeg kunne tenkt meg dessverre og jeg er utolmodig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2010 vi snakker jo komplette 19" pakker til 7 lapper.. Jeg vet ikke hvordan akkurat Sharif er. Så jeg snakker generellt. Billigfelger pleier å fungere under 2 forutsetninger: At de sitter på vanlige late standardbiler. Og at de er i relativt moderat dimensjon. Billigfelgene fungerer ikke på raske biler. Og de fungerer ikke i ekstreme dimensjoner. Glem 19". Billigfelger fungerer utmerket i 16" (14" på små hjul). De fungerer sånn passe i 17" (15" på små hjul). Men de fungerer ikke i 19". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2010 Jeg handle komplett 19" pakke for 8k m\frakt. fra byttdekk.com,dette var i sommer.. Ingenting å si på kvaliteten på disse. Ser du får 18" fra 74oo kr der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 3, 2010 18" sharif funket helt fint på en lett trimmet gti 2005 mod. i fjor og i forhold til superbiler er den lat å slapp ja, men ellers synes jeg den er rimelig frisk:)Kan ikke huske at jeg kjørte fra felgene noen steder og de var hel når de bl solgt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...