Anbefalte innlegg

Hei. jeg jeg har en 1986mod passat32b gt syncro. av typen med det gammle quattro systemet(vacum differ)

orginalt.

Jeg har også en AAN motor i denne for tiden og sliter litt med gearkassa...denne er orginal og med svært kort utveksling pluss kassa er noe sliten.

Så det jeg da lurer på er om noen kjenner til om det er muli å sette i en s27s4 gearkasse 5.tr/6.tr? jeg vet det er muli i audi 80/90 typ 85 og siden desse bilene er tilnermet like i understellet lure jeg på hvilke modifikasjoner som må til for å gjøre dette muli?

stian

passat AAN Jonus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt ei s4 kasse i typ81 quattroen min...

Vil tru det ser helt likt ut under din bil. Problemet mitt ved å sette inn kassa var å få den nok høyt, så jeg måttte korte inn på høyden på giroverføringa framme på kassa..

Så er det bare å bytte stikkakslingene fremme i kassa. Bak passer dem. Du må nok også lage ny girkassefester, men det er bare kos om du har et svieseapparat og noen biter stål :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vilke type stikkakslinger bruker jeg fremme da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bruke de du har og heller bytte flensene på kassa. regner med du har 100mm flenser på den gamle kassa og s2/s4 har 108mm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bruke de du har og heller bytte flensene på kassa. regner med du har 100mm flenser på den gamle kassa og s2/s4 har 108mm

Var det jeg mente, formulerte meg dårlig :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.