Hvordan er det å montere adaptive Bi-Xenon med led på en -09 Audi TT med Bi-Xenon?

Anbefalte innlegg

Topic sier vel det meste. Er dette mye mikk?? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mikk.. næ dyrt JA hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. ja. Trenger man noe mer enn selve lyktene? Hvordan kobles dette opp mot styringen? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om styreenheten din er kompitabel oppimot ledlyskoding. Har ikke sett på dette, men kan godt forske litt i morgen på jobben:) Er jo en kul mod syntes jeg:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært gullane godt :D Så du mener at hvis det butter no sted så er det i styreenheten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens. har aldri sett på dette før sånn sett så veit ikke. Men om ingen andre her veit det først , så er mye funnet ut i morgen:) Kommer tilbake med info i morgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!! Takk :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Da har jeg sjekket litt. når det gjelder adaptive lys, så er det brått veldig mange flere styreenheter som jobber sammen og det er en ganske stor (tidkrevende jobb å sjekke om alt vil fungere sammen i din bil.. noe jeg desverre ikke har hatt tid til i dag.) men det jeg har fått sjekket er at det ligger et eget program i vas diagnosesystemet som faktisk heter ettermontering av tt-s led hovdelamper på din bil;) så det er en grei sak med koding, har også fått sjekket opp på koblingssjema til din bil oppimot en med tt-s lamper og det er plug and play. Da snakker jeg om bi-xenon med ledstripe fra tt-s uten adaptive lys:)

Trolig går det fint å montere adaprive utgaven også.. men som sagt dette har jeg ikke rukket å sjekke opp i så ingen garanti for det:)

Legger ved et bilde av det guidede programmet for omkoding av din bil fra skjermen på v.a.s :)

03032010043.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.