#1 Skrevet Mars 2, 2010 ABS og ESP lampen lyser og wag com sier : 17087- brake switch B malfunction P0703- 35-00 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Control module part nummber 4D0907389 component and/or version ABS/FDR allrad D22 software coding 0265109400 work shop code BB34612 00285-ABS Wheel speed sensor front right (G45) 30-00 Open or short to B+ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Når jeg starter bilen og kjører fremover så lyser ikke lampen men med en gang jeg svinger så kommer begge lysene (abs og esp) er det kortslutning i føleren eller noe lignende (bare gå og kjøpe ny??) jeg merket at i sommer så kom lyset på av og til også forsvant det.. var vekke i flere mnd men nå etter jeg skiftet gris og belg på driv knuten så er det der stadig.... Noe forslag ???? Venter i spenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2010 brudd i en ledning eller noe sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2010 Har vært borti at det la seg på noe stålspon og dritt på ABS-føleren akkurat ved skifte av drivknute. Fikk feilmelding på ABS. Plukket ut føleren, renset den, og problemet var løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2010 Er nok føleren. I de fleste tilfeller går de helt i oppløsning når man tar den ut av spindelen, så kan være lurt og ha en sensor på lur om du prøver på en fix av føleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2010 fant Feilen var brudd i ledningen ved demperen måtte avisolere også kjøte på nytt.. også krympe strøpe .. god som ny takker for inspill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...