golf 2 kupevifte går kun på fult

Anbefalte innlegg

Noen som vet om d er noen svakheter her? bryter eller formotstand?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

normalt sett formotstanden, lenge siden eg har hatt golf 2 nå, men en grønn sak som ligger oppi vannkassen (eller var det golf1?)

på fullt så går strømmen forbi motstanden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert formotstanden ja. Men den sitter ikke oppi vannkassa på golf II. Sitter rett under hanskerommet under den lille hylla. Ta av hylla for å komme til.

Mener den er klipset fast og sitter en skrue i den. Løsne skruen og vippe den ut med en flat trekker.

Men de ryker visst ofte fordi lagrene i selve vifta begynner å gå tregt så de kan behøve å smøres opp. Dêt vet jeg ikke åssen man gjør.

Bytta bare formotstanden (plukka hos høggern) på min da den kun gikk på fullt og det virker ennå etter ca et år.

Lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet ut termosikringen med en 15amp sikring, loddet ledningene på hvert punkt, da fungerte viften normalt, og skulle den tulle på nytt så er det bare å bytte sikring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mr. Skgsrud har svaret på problemet, bare det at det er 3 ganger så lett og ta ut vifta i stedet for å starte og smøre den opp igjen der den sitter :)

trenger ikke skru ned noe for å ta ut vifta heller. sitter en tapp bak på vifta som må lettes opp, (les, ned) så kan vifta dreies og tas ned :) formotstanden sitter bak der kontakta går innpå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange gode svar.. takker for det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.