#1 Skrevet Mars 2, 2010 Noen som vet om d er noen svakheter her? bryter eller formotstand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2010 normalt sett formotstanden, lenge siden eg har hatt golf 2 nå, men en grønn sak som ligger oppi vannkassen (eller var det golf1?) på fullt så går strømmen forbi motstanden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2010 Er sikkert formotstanden ja. Men den sitter ikke oppi vannkassa på golf II. Sitter rett under hanskerommet under den lille hylla. Ta av hylla for å komme til. Mener den er klipset fast og sitter en skrue i den. Løsne skruen og vippe den ut med en flat trekker. Men de ryker visst ofte fordi lagrene i selve vifta begynner å gå tregt så de kan behøve å smøres opp. Dêt vet jeg ikke åssen man gjør. Bytta bare formotstanden (plukka hos høggern) på min da den kun gikk på fullt og det virker ennå etter ca et år. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2010 Jeg byttet ut termosikringen med en 15amp sikring, loddet ledningene på hvert punkt, da fungerte viften normalt, og skulle den tulle på nytt så er det bare å bytte sikring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2010 Mr. Skgsrud har svaret på problemet, bare det at det er 3 ganger så lett og ta ut vifta i stedet for å starte og smøre den opp igjen der den sitter trenger ikke skru ned noe for å ta ut vifta heller. sitter en tapp bak på vifta som må lettes opp, (les, ned) så kan vifta dreies og tas ned formotstanden sitter bak der kontakta går innpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2010 mange gode svar.. takker for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...