Best mulig resultat med lakkstift?

Anbefalte innlegg

Heisann,

Skal fylle et større sår på fangeren med lakkstift midlertidig, da jeg ikke skal lakke den opp igjen før til våren..

 

Men siden jeg skal kjøre med det noen uker ønsker jeg jo best mulig resultat. Lakken har blitt flerra av på et lite område (2-3x5-6cm), og det er her jeg skal fylle igjen.. Hvordan får jeg det best mulig?

 

Er det noe jeg kan pusse over med etter lakken er tørka for å få vekk ujevnhetene, for å så polere feks?

 

Mvh,

Hans Frederik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden fangeren er i plast så ville jeg vært litt forsiktig ang polering. Du kan fint legge på lakk og våtslipe med feks 3000 korn, for så å polere opp, men problemet med plast er at lakken slipper fort når du får litt varme fra maskinen, så du må være forsiktig og sjekke ofte om lakken/fangeren blir varm..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips!

Tar gjerne imot flere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste tipset er egentlig allerede gitt... :P

I hvert fall det som bør gi best resultat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki :)

Hvem selger 3000 korn våtslipepapir? Fant bare 1200 på biltema.. Det er gjerne for grovt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

F.eks. 3M selger 3000 grit papir.

Edit: ev. her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derja! Takker.. Skal se om jeg finner noen i byen først :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.