#1 Skrevet Mars 2, 2010 (endret) Jeg har tenkt på å hive på en turbo manifoil og innsug på min a4 b5 1,8 q, for å få litt mer drag i bilen. Har sett at BT ikke er særlig villige til å hjelpe ved ombygging osv.. Og hvor mye ladetrykk kan kjøres inn på en org. 1,8 motor, med tanke på at det skal vare? Hva annet må på av sensorer, må det inn en chip i hjernen osv om jeg setter på en liten snurre ? Ang 1,8t motor så blir det jo problem med motorstyring og ledningsnett i bil.. ?? meninger om dette? Har prøvd og bruke søkefunksjonen på forumet mye, men har ikke funnet skikklige svar; ikke umulig jeg er dårlig å lete! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=177549 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2010 Ookei, der sto mye nyttig ! Hvordan ligger det ann med overtrykk på orginal 1,8 motor da ? hva må til? tenker på en liten diesel turbo som lader på lavt turtall, ikke så mye trykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2010 vet at dere kommer til å si; kjøp en 1,8t motor.. men jeg vil begynne litt smått med skruing på motor må jo starte en plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2010 Da har jeg lest litt rundt om kring, og ser at det annbefales i så fall og bytte til en 1,8t AEB eller lignende motore. Problemet da er motorstyringen. Passer ledningsnettet fra ADR til AEB motoren? mye som må til får å få 0,4 - 0,5 bar på ADR? Helpmee ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2010 beste og eneste rådet eg kan gi deg som kommer til å virke for deg er: Kjøp deg en ny A4 med 1.8t... alternativet er at du begynner å pille på denne motoren din og den aldri kommer til å funke igjen, bytter du motor er det en hel del masse ting å ta høyde for der og, noe du ikke helt har fått med deg. Greit du vil så smått begynne å skru motor, men det du begir deg utpå her er IKKE smått, så du bør vurdere å begynne med noe helt annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...