#1 Skrevet Mars 3, 2010 Heisann! bestemte meg i vinter for å bygge om fronten på bilen til s6. og så kvitta jeg meg med s4 frontlampene og kjøpte s6 lamper. at det var 2 kontakter på s4 og 1 på s6 gikk rett i glemmeboka og nå er snart bilen ferdig så jeg må jo få kobla det opp så det fungerer. jeg kjøper kontakter til s6 lampene og skal koble til ledningene til dem da. det er 5 stikk på s6 lampa det er 4 stikk på s4 lampa + en kontakt til med 2 stk hvor den ene er jord da. så hvis noen har en oversikt hvilken farger som går til hva så hadde jeg vært glad så slipper jeg å måle fram og tilbake for å finne ut. Har også lest her at man kan bruke ledningsnett fra s4 lampene. men den har jo to hull mot en på s6 lampene så dette går vel ikke uten å lage et hull ekstra i s6 lampene? Mvh Lars Moe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2010 je bumper denna så folk som er våken på dagen også kan se den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2010 Jeg kan jo ta med en S4 lampe og et mulitmeter når jeg i nær fremtid henter grillene til 100 fanger? Feks ila helga, eller haster det mer enn som så? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2010 nei det går bra om du tar med i helga supert det her er en av grunnene til at den klubben her er gull verdt. folk stiller opp for hverandre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...