#1 Skrevet Mars 3, 2010 (endret) Holder på å montere fjernstyring til sentrallåsen.. Har denne guiden: http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/219980-fjernstyrt-sentrallas-audi-a4-b5-3.html Har målt de to ledningene, rød brud og grå hvit og det er 12v dem konstant.. skal vell ikke være det da det skal være åpne / lukke ledning? Punkt 5: Koble den Gule og den Gul/svarte og den Svarte fra fjernstyringa inn på Jord(A6)(jordings punkt, jeg brukte samme som forsterkeren) Er gul, og gul svarte lednigen også i fra fjernstyringa? eller sitter dem på en av de kontaktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2010 Tok ut den brune pluggen, låste opp å igjen bilen uten problemer, så kan vell tygt si at ingen åpne / lukke kabler ligger der? Så jeg målte da alle kablene på den svarte.. Når jeg åpnet / lukket så datt eller økte spenningen, enten var det 11,90v ca eller 4,9v... Var en ledning som datt til 0v, men de var til lysene i bagasjerommet å kupèn.. Så nå tenker jeg hva faen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2010 Løst: som den dusten jeg er, så hadde jeg koblet jord, gul, gul-svart og rød + på et batteri som ikke er tilkoblet bilen.. Fant ut at gul-svart og gul måtte tilkobles jordinga på bilen.. visst dere forstår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2010 Så bra:) som man sier... best å prate med seg selv-- da får man de svarene man vil ha;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...