Akutt!: holder på å montere fjernstyring til sent-lås

Anbefalte innlegg

Holder på å montere fjernstyring til sentrallåsen..

Har denne guiden:

http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/219980-fjernstyrt-sentrallas-audi-a4-b5-3.html

Har målt de to ledningene, rød brud og grå hvit og det er 12v dem konstant.. skal vell ikke være det da det skal være åpne / lukke ledning?

Punkt 5:

Koble den Gule og den Gul/svarte og den Svarte fra fjernstyringa inn på Jord(A6)(jordings punkt, jeg brukte samme som forsterkeren)

Er gul, og gul svarte lednigen også i fra fjernstyringa? eller sitter dem på en av de kontaktene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok ut den brune pluggen, låste opp å igjen bilen uten problemer, så kan vell tygt si at ingen åpne / lukke kabler ligger der?

Så jeg målte da alle kablene på den svarte..

Når jeg åpnet / lukket så datt eller økte spenningen, enten var det 11,90v ca eller 4,9v...

Var en ledning som datt til 0v, men de var til lysene i bagasjerommet å kupèn..

Så nå tenker jeg hva faen.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løst: som den dusten jeg er, så hadde jeg koblet jord, gul, gul-svart og rød + på et batteri som ikke er tilkoblet bilen..

Fant ut at gul-svart og gul måtte tilkobles jordinga på bilen.. visst dere forstår! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra:) som man sier... best å prate med seg selv-- da får man de svarene man vil ha;) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.