#1 Skrevet Mars 3, 2010 (endret) Regner med det er noen her som har hatt ute siderutene bak på S2 Coupe. Er disse limt eller? Er uten vipp ut bak. Hadde vert greit å vite om det må invisteres i pianotråd før en går ut i kuldegradene:) Takker for svar Edit:Har jo pakning uansett da men dere forstår nok tegninga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2010 De er skrua! Sitter to skruer bak dekselet på B stopten og en i hjørnet på ruta.. Må av med det lille deskelet inni bilen med en liten diskant i! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2010 Det er slik ja. Det var fint Fort gjort da.Takker for svar. Sparte meg for mye synsing i kulda du Thomas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2010 Hehe.. Er egentlig ganske lettvint ja! Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2010 og de to skruene på B stolpen er på utsiden og ikke innsiden Dekselet mener jeg er poppet fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2010 De bak det poppa dekselet er på utsiden ja.. Det jeg mente var den bak i hjørnet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...