Anbefalte innlegg

Har hatt bilen i rundt 2 måneder no og då blinka det 2 ganger når eg låste den opp og eit blink når eg låste men no for 2 veke siden slutta det å virke, ka kan vere galt? Eg har fjernstyrt sentrallås!

sikring kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig lignende mitt problem (pluss mangen andre nå på vinterstid:) ). Eg kan låse opp og igjen bilen, men blinker kun ved opplåsing. Pluss at interiørlyset ikke kommer på når eg opner førerdøren. Og alarmen ofte går kl. 3 om natta :( Hvis det høres kjent ut, så er det låsekassen på førerdøren dinsom er gåen. Koster rundt 1500 hos møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er kun det som eg har skreve over pluss at cupe lyset ikkje alltid kommer på når eg låser opp bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har ein ide til ka det kan vere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke å være låsekassa.

Sjekk ledningsnettet i førerdøren. Ta av gummibelgen mellom dør og a-stolpe og se om ledningene der er som de skal.

Det er et relativt vanlig problem på vag biler, isolasjonen på ledningene er alt for hard og følgelig sprekker den, og ledningene ryker i tur og orden.

Har selv sett/byttet mange dårlige ledningsnett spesielt i førerdør på både Audi, Vw og Skoda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har ein ide til ka det kan vere?

Hva med å ta en scan med vag-com? Da bør du få opp eventuelle feil.

Ps. Hvis panseret på bilen ikke er lukket ordentlig vil ikke alarmen skru seg på når du låser og blinkingen i lysene er kun indikasjon på at alarmen er aktivert/deaktivert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å ta en scan med vag-com? Da bør du få opp eventuelle feil.

Ps. Hvis panseret på bilen ikke er lukket ordentlig vil ikke alarmen skru seg på når du låser og blinkingen i lysene er kun indikasjon på at alarmen er aktivert/deaktivert.

bilen låser seg og alarmen blinker men ikkje utvendig.

Vag-com kor eg får tak i ein slik?

har sitt litt og søkt så om nokon selger ein slik som er av den nyeste rundt om i norge ta kontakt på pm!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det verker som det skal no, gjor ingen ting med det men det berre plutselig blei det som det skulle!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.