Anbefalte innlegg

Blir det noe treff på Rudskogen i regi av klubben i år? I så fall når? Ferieavvikling må planlegges så ting ikke krasjer :)

Ser at kalenderen på Rudskogen er rimelig full. Er et treff på ACR et alternativ hvis det ikke er ledig banetid på på Rudskogen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet noe? Bare jeg som er interessert i banekjøring? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her bør nok de som sitter øverst våkne og gi oss ett lite svar :)

Om ikke så reiser jeg gladelig til ACR igjen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser skummelt ut Roger, kan ikke se noe Vacn på terminlista jeg heller. Problemet med å få noe svar her er fordi disse som driver med treff på bane er innom forumet en gang pr skuddår. Dette er et problem som fler har prøvd å gjøre noe med men kommer ikke fram til en løsning ser det ut for. Men vil du stille ut med nypolert bil og viser fram stylingen din har du jo MANGE treff å møte opp på. To banetreff i værste fall et er for lite for en klubb av denne kaliber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser skummelt ut Roger, kan ikke se noe Vacn på terminlista jeg heller. Problemet med å få noe svar her er fordi disse som driver med treff på bane er innom forumet en gang pr skuddår. Dette er et problem som fler har prøvd å gjøre noe med men kommer ikke fram til en løsning ser det ut for. Men vil du stille ut med nypolert bil og vise fra stylingen din har du jo MANGE treff å møte opp på. To banetreff i værste fall et er for lite for en klubb av denne kaliber.

 

Syntes du kommer med en dum påstand her.

Klubben ved hovedstyret har arrangert minst 4 treff i fjor hvis jeg ikke husker feil.

Vintertreff som er rent banekjørings treff.

Vålertreff som er kombinert banekjøring/utstilling.

Trackday som er rent banekjørings treff.

Rudskogen som er kombinert banekjøring/utstilling.

 

Altså 4 treff med banekjøring og 2 treff med utstilling.

Alle de utstillingstreffene som du refererer til er jo arrangsjert av div lokallag og de har jo ikke økonomi til å lage et banetreff som går i minus på den økonomiske biten.

 

Men er enig i at det burde komme noe info om treffene i år snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør kanskje ta en titt på terminlista til Rudskogen og Vålerebanen, vi står oppført med en helg som er 5-6 juni. Hva klubben hadde av treff i fjor er historie og det er ikke det Roger etterlyser. Tar vi med vintertreff så kommer vi opp i to stk treff, noe som er to færre enn hva vi hadde i fjor som du selv påpeker. Det burde være mulig å få til det samme i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå påpekte du jo på at det var mange treff med utstilling da og i værste fall bare 2 med banetreff.

Og da året så vidt har begynnt så syntes jeg det var greit å vise til forrige år, da alle treffene ikke var annonsert ved denne tiden av året i fjor heller men det ble hvertfall 4stk banetreff.

Så er litt tidlig å avskrive årets sesong enda.

 

Det med banetreff kontra utstillingstreff er et stort diskusjonstema i klubben har jeg skjønt, men alt bunner i økonomi og jobben med å holde de vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så er litt tidlig å avskrive årets sesong enda.

 

Det med banetreff kontra utstillingstreff er et stort diskusjonstema i klubben har jeg skjønt, men alt bunner i økonomi og jobben med å holde de vil jeg tro.

 

Problemet er som jeg skriver i første post: Planlegging av ferie. Kjedelig å sitte med betalt sydentur når meldingen om treff kommer : bh :

 

Er vel ikke dyrere i år enn i fjor å arrangere : klø : I tillegg er det vel flere medlemmer i år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjør et treff på acr i år også!!! var konon for dem som møtte:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger:

Det var godt sagt. Det er litt gørt å ha betalt sydentur når/hvis meldingen kommer ja ...

 

 

Jeg har vært litt borte fra treffene ett par år nå. Men er tilbake med ny bil (rs4 b5), så iår skal jeg være med på treff og spesielt med tanke på kjøring og se på !! Ser at Våler står oppført, men savner Rudskogen. Håper den kommer inn i termin listen i år også. Om det koster mye penger, så kan jo bare ha ett lite treff med banekjøring da :).....

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mtp planleggingen får vi helt sikkert et svar på dette når dette års budsjett er lagt frem for medlemmene i innkallelsen til årsmøtet 18. april i Asker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns vi kan bruke penger på noe bedre enn dagstreff på rudskogen (trackday).

 

Det er ufattelig langt for oss utom oslo gryta og kjør bare for ein dag.

Vi Bør klare og ha 2 dager med kjøring.

 

Håper også det kommer ett treff opp nord igjen iår. Acr er jo enormt.

Mener datoer for treff bør komme på kalenderen mye tidligere.....

 

I år syns jeg det skjer dårlig ut.

 

Hovedtreff våler 5-6 juni og Sommertreff acr 11-12-13 juni. :( :( bør bli en par til værtfall utover sommern og høsten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser veldig dårlig når man ser på terminlista til Rudskogen. Det er Bilsport/racing og Mc som får første pri, dette legges opp i desember, er vel fra midten av januar det åpnes for klubber osv til å melde sin interesse. Men det beste hadde vært om noen som driver med disse treffa kunne svare i denne tråden snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns vi kan bruke penger på noe bedre enn dagstreff på rudskogen (trackday).

 

Det er ufattelig langt for oss utom oslo gryta og kjør bare for ein dag.

Vi Bør klare og ha 2 dager med kjøring.

 

Håper også det kommer ett treff opp nord igjen iår. Acr er jo enormt.

Mener datoer for treff bør komme på kalenderen mye tidligere.....

 

I år syns jeg det skjer dårlig ut.

 

Hovedtreff våler 5-6 juni og Sommertreff acr 11-12-13 juni. :( :( bør bli en par til værtfall utover sommern og høsten

 

2 dager er helt klart en fordel.

Til de som planlegger: Det meste opptatt på Våler og Rudskogen, men siste helg i august er ledig på ACR ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser i regnskapet for 2010 at det er satt av 115000,- til SommerTreff Rudskogen noe som er veldig bra, men kan noen komme med en dato for dette treffet snart?

 

Edit:

28/29 August har vi treff på Rudskogen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med ett "midt norsk" treff feks på frøya når det ikke er så allt for mange treff i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Edit:

28/29 August har vi treff på Rudskogen

 

 

Flott :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit:

28/29 August har vi treff på Rudskogen

 

Juhuu:glad: Begynte å bli bekymret om det ikke ble noe på Rudskogen i år. Liker meg best der selv om det er nesten 70 mil dit...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.