Hvem har ansvaret for rabattavtaler i oslo?

Anbefalte innlegg

Var en tur innom Bilxtra på skårer her om dagen. Skulle betale og viste frem medlemskortet til klubben. Da forteller han meg at avtalen klubben hadde med de var utgått på dato og ingen hadde vært der eller kontaktet de for å fornye avtalen. Jeg fikk rabatter der på kassamannens godwill. Men oppfordrer da personen som har ansvar for dette i klubben til å enten stikke innom eller ta en tlf så vi får tilbake avtalen vår.

 

Eneste de hadde avtale med pdd var vist nissan klubben hvis jeg husker rett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torshov på Strømmen har avtale med klubben da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det. Men hjelper lite at vi har avtale der når man står i kassa ett annet sted;) Poenget var bare at vi hadde avtale der før. De er intereserte i å fortsette å ha avtale med oss så hvorfor har ikke den ansvarlige for avtalene opprettholdt avtalen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke prøve selv?

Er jeg i en ny sjappe som ikke har avtale så gjør jeg alltid ett forsøk på å få klubbrabatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det. Vet ikke hvordan man får avtaler jeg. Må vel sikkert skrive under på noe eller ett eller annet. Så vet ikke om jeg har autorisasjon fra klubben til å inngå avtaler sånn helt uten videre jeg. Men kan jeg bare stikke bort og ordne det på veiene av klubben så kan jeg sikkert gjøre det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handlet på feil Bilxtra du da:)

Klippet ut fra rabattråd:

"Produkter

Bilrekvisita

 

Rabatt Varierende, ca 20%

 

BilXtra Ullevål

 

Adresse

BILVAREHUSENE NOR

Sognsveien 75

0855 Oslo

Tlf 22 18 66 90

epost: ordre.ulleval@bilxtra.no"

 

Hadde vert veldig greit om disse avtalene gjaldt alle bilxtra i hele landet.Så slipper man å lure på om vi har avtaler med den og den butikken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått rabatt på Skårer hver gang med ett unntak.

 

Sto ei blondine der som hadde fått beskjed om at vi ikke hadde noen avtale, men fikk større rabatt enn de 10% for det :P

Neste gang jeg kom gjaldt vacn rabatten igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.