#1 Skrevet Mars 3, 2010 noen her på forumet som kan hjelpe meg? jeg trenger å få fikset litt kast i ene felgen jeg skal kjøpe meg, noen i møre og romsdal eller sør trøndelag som driver med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2010 noen her på forumet som kan hjelpe meg?jeg trenger å få fikset litt kast i ene felgen jeg skal kjøpe meg, noen i møre og romsdal eller sør trøndelag som driver med det? såå,funnet deg felger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2010 jepp, de ligg under tråden min;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2010 B U M P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2010 Wheelie i fossegrenda i trondheim gjør slik. Kan hende de har byttet navn. men de har utstyr til å rette felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2010 noen andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...