#1 Skrevet Mars 4, 2010 Noen som har erfaring/formeninger om disse motorene?. Og er det noe forskjell på selve motoren om det er 140hk eller 170hk - eller er de en og samme motor?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2010 Noen som har erfaring med Passat CC i det hele tatt - eventuelt fornøyd med den??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2010 Noen som har erfaring med Passat CC i det hele tatt - eventuelt fornøyd med den??? Kan ikke si annet Noe spes du lurer på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2010 hehe, Fornøyd med den ? (hvordan er den i forhold til 1.9 115 hk) - som er den eneste jeg har prøvd. Hvordan er den med tanke på støy etc? (det er cel CR på disse?) Ser også du har CC - fornøyd med bilen generelt sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2010 Jepp, er storfornøyd. Er jo en finere gange og mindre støy ja, men kan vel ikke sammenlignes med en 115hk nei. Du må nok oppsøke en forhandler for prøvekjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2010 Usikker på om common rail-utgavene av 140 og 170 hk er den samme motoren, men hos BSR oppgir de i alle fall nøyaktig samme effekt etter trimming av disse to motorene. Jeg vil derfor tro det kun er elektronikken som skiller disse to. De gamle pumpedysemotorene oppgis med forskjellig effekt etter trimming i alle fall. CC har jeg ikke prøvd, men jeg har prøvd både pumpedyse og common rail. Innvendig er Passat'en uansett godt dempet ift motorstøy, men pumpedyse og common rail er som natt og dag ift støy etter min mening. Umiddelbart virker common rail motorene litt slappere, men det er bare fordi effekten kommer jevnere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2010 Ok, takker for infoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2010 Mere trøkk i 170 tdi, det jeg syntes 1,9 105hk og 2,0 140. Er jo selvfølgelig at den går bedre men 140 hk er en mye mere ketshup motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...