Hekkspoiler A6 avant C4...

Anbefalte innlegg

Har kommet over en hekspoiler for S6 C4 avant.

Jeg har nok feil bakluke da denne spoileren visstnok skal boltes fast gjennom hull i bakluka som mangler på min.:confused:

Noen som veit om jeg likevel kan benytte spoileren? Jeg ser for meg å lime den på dersom luka ellers er lik.

Har aldri sett ei S6 bakluke så aner ingenting om her evt. er utsparinger og fordypninger etc.: klø :

Erfaringer?

 

Mvh

Trond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hoppsann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skulle bestemme deg for og ikke bruke denne kan du jo sende meg en liten pm.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre, men håper fortsatt noen på forumet veit om den kan brukes på mi luke. Litt dumt å kjøpe hvis den ikke er i nærheten av å passe. Da må jeg ha ny bakluke òg!: eek :

 

Gir deg tilbakemelding uansett:)

 

-Trond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes 2 forskjellige bakluker til C4; En med og en uten spoiler. Original spoiler kan ikke monteres på luke uten da den mangler innfestingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes 2 forskjellige bakluker til C4; En med og en uten spoiler. Original spoiler kan ikke monteres på luke uten da den mangler innfestingen.

 

Det er ikke helt sant. Det går blant annet en S4 med ettermontert spoiler på luke som ikke er beregnet for dette her i Trondheim. Spoileren blir bare stående litt høyere enn originalt og montering innebærer borring i selve luka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke helt sant. Det går blant annet en S4 med ettermontert spoiler på luke som ikke er beregnet for dette her i Trondheim. Spoileren blir bare stående litt høyere enn originalt og montering innebærer borring i selve luka.

 

Hvor mye høyere snakker vi da? par millimeter? Er det noe man vil legge spesiellt merke til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye høyere snakker vi da? par millimeter? Er det noe man vil legge spesiellt merke til?

 

Ja. Den vil ikke passe i det hele tatt. Både høyde, vinkel og passform vil bli helt feil. Du får skaffe deg en bakluke som passer vingen. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Den vil ikke passe i det hele tatt. Både høyde, vinkel og passform vil bli helt feil. Du får skaffe deg en bakluke som passer vingen. ;)

 

Makk! Det var det jeg var redd for!: bh :

Noen som har ei sånn luke liggendes?

 

Mener å ha hørt at det fantes spoiler beregna for liming som var tilpassa den luka jeg allerede har? Kanskje jeg roter..?:o

 

Uansett, jeg vil svært gjerne ha spoiler på luka, så dersom noen har riktig bakluke eller veit om noen som har, så setter jeg pris på PM

 

Mvh

 

Trond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bompibjørn!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.