Trondheim lokallag: Valg av nytt lokallagsstyre fra 1.april

Anbefalte innlegg

Blir litt seint på året dette nå. Men tenkte at siden hovedstyret blir valgt litt ut på året, så kan jo vi gjøre det i lokaldelen også :)

Vil derfor høre om det er noen som kan tenke seg og sitte litt i styret fra 1.april og utover ett år?

Denne tråden kan brukes for å melde sin interesse samt gjerne skrive noen ord om seg selv slik at alle som har tenkt å stemme vet hvem som stiller til valg. Jeg håper det er noen som vil engasjere seg litt og ta i ett tak som vil stille til valg :)

Verv i styret er følgende:

- Lokallagsleder

- Kasserer

- Styremedlem(mer)

Jeg kan gjerne ta i ett tak som styremedlem, men vil gjerne la noen andre få prøve seg som leder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Lokallagsleder

- Styremedlem

Hei,

Etter et tips tenkte jeg melde min interesse for et verv i styret.

Jeg brenner litt for å få til artige treff og sammenkomster for lokallaget generelt og å få reist litt rundt i fellesskap.

Når det er sagt så har jeg ingen erfaring som styremedlem eller lokallagsleder i VACN, og vet ikke helt det fulle innholdet skulle være, men jeg har lyst å engasjere meg litt.

Det er mange som klager på det ene og det andre, men jeg ser ikke at det hjelper. Derimot å ta på et verv i lokallaget kan kanskje hjelpe lokallaget vårt.

Jeg kan ikke love noen ting, men jeg vil forsøke å gjøre mitt beste. Kanskje er det nok, kanskje er det ikke. Men jeg har ihvertfall prøvd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Lokallagsleder

- Styremedlem

Hei,

Etter et tips tenkte jeg melde min interesse for et verv i styret.

Jeg brenner litt for å få til artige treff og sammenkomster for lokallaget generelt og å få reist litt rundt i fellesskap.

Når det er sagt så har jeg ingen erfaring som styremedlem eller lokallagsleder i VACN, og vet ikke helt det fulle innholdet skulle være, men jeg har lyst å engasjere meg litt.

Det er mange som klager på det ene og det andre, men jeg ser ikke at det hjelper. Derimot å ta på et verv i lokallaget kan kanskje hjelpe lokallaget vårt.

Jeg kan ikke love noen ting, men jeg vil forsøke å gjøre mitt beste. Kanskje er det nok, kanskje er det ikke. Men jeg har ihvertfall prøvd :)

Flott!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er flott att du melder din interesse Roy :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som kunne tenkt seg og være med? Tenkte vi kunne ha frist frem til neste lokaltreff, og så ha et lite valg da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra om flere melder seg så vi kan fordele litt oppgaver underveis og få til litt forskjellig.

Det er ingen behov for kvalifikasjoner, erfaring eller lignende, bare at man ønsker å hjelp til litt og å ta del i lokallaget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller iallefall som styremedlem/kasserer i år også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra Vidar :) Vi prøver og få til styre på neste lokalmøte nå, og så tar vi ett styremøte straks alle har tid, så vi får "lært opp" ny leder og alt sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo melde meg som

- Styremedlem

slik at vi faktisk har ett reelt valg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det bestemt igår att Roy Apalnes er ny leder for Trondheim Lokallag fra og med 1.april 2010.

Kasserer er fortsatt Vidar Smedvik, og Georg Fiskvik pluss undertegnede sitter som styremedlemmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock : Gratulere til Roy, nesten synd du gikk for S4 da. Hadde vært bra med leder med RS2.

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock : Gratulere til Roy, nesten synd du gikk for S4 da. Hadde vært bra med leder med RS2.

Lykke til!

Takker, det var virkelig hard kamp om stillingen og heftig diskusjoner rundt borda på McDonalds igår,hehe.

Får vel kjøre S4 inntil en skaffer seg dame som kan overta, så blir det RS2 på meg :P Kan til og med kjøre stasjonsvogn da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Roy :tilber:

Er jo bare å stille ved neste valg da Vegard , så kan enn jo kanskje få en leder med Rs2 ;)

Tror dette kan bli et fint år for lokallaget : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte og si gratulerer til Roy jeg ;)

Må vel få til et lite styrmøte nå snarest, så vi kan lære opp den nye lederen i alle de pliktene han har :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Roy :tilber:

Er jo bare å stille ved neste valg da Vegard , så kan enn jo kanskje få en leder med Rs2 ;)

Tror dette kan bli et fint år for lokallaget : rock :

Takker Georg.

Klarte ikke lavær, så var innom Finn.no akkurat og tror du ikke Pettersen Auto har en 95mod RS2 til salgs nå da. Nesten så en angrer på kjøp av S4 fra de,hehe.

Glemte og si gratulerer til Roy jeg ;)

Må vel få til et lite styrmøte nå snarest, så vi kan lære opp den nye lederen i alle de pliktene han har :P

Takk Marius og bra du fortsetter som styremedlem.

Ser for meg fritida mi har gått rett vest :P hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer som ny "sjef" Roy:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer som ny "sjef" Roy:)

Takk Tom Erik. Så nå skarre sjefes mye her :P Få piska alle medlemmene i lokallaget :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.