Hva med disse på en s2 sedan ?

Anbefalte innlegg

Vil tro det blir trangt/umulig bak, hadde 8X18 et 32 TSW på min ei uke, med 30mm senk og med 225/40 subba det så vidt i hjulbuen bak ved skikkelig fjæring.. ellers hadde felgene kledd bilen ja ;) selv om jeg mener 18" er stort nok på B4

 

Ole Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja går egentlig for 18 men såg disse og tenkte dette hadde vært litt tøft ..

mine subber ingen plasser med et 35 nå og 225 40 dimensjon . men blir vell muligens subbing med 8.5 gange 19 et 35..

vært artig å prøvd dem ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, bytta TSW`ene mine i LM replika i samme dim både på felg og dekk men med et 35 og da subba det ikke, så det har med det berømte håret å gjøre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene du vurderer bygger iaf 6,35 mm. lenger utover samt. 6,35 mm. lenger innover sammenlignet med de du har nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok :) regnet med det var noe sånt ja .. bynne vell bli lite klaring da , men trur det kan gå . er ca 1 cm klaring på innsiden nå og det er god klaring mot hjulbuen også .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

All klaring er god klaring ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører 9,5x18 og det går fint, subber ikke

 

rs2 understell og et52

IMG_4746.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synest 19" blir altfor stort for min del. En får ikke bilen lav mot bakken med så store felger.Hadde 17x9" på min foran og bak og fikk lagt den 6cm fra bakken.Synest det ga en pen look. Men spørst jo hva en er ute etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9,5 toms felg stikker vel utom hjulbuen ?? prøvde en 10 toms felg og den stakk nermere 2 cm utom hjulbuen og da låg den borti understellet på innsiden ..

Er vel bar 1 cm meir diamter så bilen blir vel ikje så veldi mye høgere med denne dekk dimensjonen sikkert ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går greit med 9x18 et 38 med 215-40 bak:) felgkanten går akkuratt innafor sjermen! bør gå med 8,5x19 også men må sikket ned på 215/35 eller 225/30 dekk dim! men gallardofelger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synest 19" blir altfor stort for min del. En får ikke bilen lav mot bakken med så store felger.Hadde 17x9" på min foran og bak og fikk lagt den 6cm fra bakken.Synest det ga en pen look. Men spørst jo hva en er ute etter.

 

Husk at 225/35 19 er like stort hjul som 225/40 18, så hvis bilen skal måtte være høyere med 19 tom, så må det være fordi felgen er så bred at bilen må være høyere for å unngå at felgen subber i skjermen. Det tror jeg ikke er tilfelle med 8,5x19 ET35 på S2. Men jeg ville ikke valgt 235/35 19, heller 215/35. Så kan man selvsagt diskutere hvorvidt det er pent med så lave dekk på en "youngtimer". Jeg tror det kunne bli litt kult.

 

Skal du ta senken helt ut kan du slenge på 225/30 19 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var bare en tanke :) på utkikk etter felger men usikker på hvilke og størelse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tanke, for det er noen fete hjul! :)

 

Det stod noen sharif hjul i 19 x 8,5 et35 m/235/30/19 (30mm h&r fjærer) på bilen min når jeg kjøpte den, og det fungerte egentlig helt ok til crusing/A til B -kjøring, helt til man fikk folk i baksete eller kjørte veldig inspirert, da begynte det å subbe ved større vandringer i fjæringen.

Så det går, hvis man tolerere litt subbing.

 

Det er veldig heftige felger, og de sitter som et skudd på b5 chassi hvertfall. Gjenstår enda å se de på et b4 chassi.

 

img_1540.jpg

 

img_1539.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se der ja . rimlig tøffe hjul ja . kan skaffe dem i 18 toms også . Så stor fare for at det kan bli noe sånt på b4 om ikkje lenge . litt skeptisk till at dette blir en standard replica felg som blir solgt mye av . Men håper eventuelt ikkje det .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.