#1 Skrevet Mars 4, 2010 Hei sann. Henter bilen min på verksted i morra, da er den i topp stand, forutenom at jeg må bytte radiator. Valgte å gjøre dette selv. Så har bestilt ny radiator på veng, så skal hente den i morra. Hadde tenkt å prøve å få byttet den i morra også. Er dette en STOR operasjon, eller er dette noe jeg enkelt kan gjøre selv? Noe jeg bør tenke på spesielt? Eller er det kun å tappe ut kjølevæska, og få skrudd den løs, og evt satt på den nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2010 hvilken type a4 er dette da? med ac ? hvis det er en b5 el b6 så er det liten sak uannsett om det er ac el ikke...dra av front stykker å bare å forsyn seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2010 Det er en slik en B5, etter hva jeg har forstått.. Ja er AC på den. Så det er bare å ta av frontfanger? Noe jeg bør være forsiktig med? Er jo airbag på den... Den løser ikke ut når jeg tar av fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2010 Det gjør den ikke.. er ingen følere eller slikt i fangeren.. Det er en misforstått greie... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2010 aluminium skinna inni støtfangeren din er laget på raufoss.. bare til info når du ser den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2010 oki, så det er egentlig ikke store kunsten å bytte denne radiatoren? skal hente bilen og ny radiator i morra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2010 Da hadde jeg hentet bilen på verksted istad, alt var i topp stand, så langt ihvertfall. Har nå vært på verksted hos en kompis, å fått byttet radiator. Eneste jeg nå mangler, er den slangen ifra motoren og som skal inn på toppen av radiatoren. Dette er vel noe Veng har?? Og en annen ting, front fangeren min er jo litt modifistert pga intercooler, og jeg slet litt med å få av fangeren istad, så jeg var litt uheldig å få knekt det ene festet på pasasjersiden. Det som sitter på siden av fangeren, som holder den ordentig på. så nå sitter fangeren ikke helt på... Må jeg kjøpe ny fanger, eller holder det med å få byttet feste, er dette mulig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...