#1 Skrevet Mars 4, 2010 (endret) Hvordan får man dette av? Har fått løsnet det, men den hendelen man bruker for å justere rattet opp og ned er "i veien". Noen måte å demontere denne hendelen på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2010 Tatt ut de to? skruene bak rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2010 Tatt ut de to? skruene bak rattet? Fått av rattet og dekselet er helt løst. Men den hendelen er breiere enn sporet i dekselet, så får ikke hendelen igjennom den sportet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2010 Fått av rattet og dekselet er helt løst. Men den hendelen er breiere enn sporet i dekselet, så får ikke hendelen igjennom den sportet. Skal ikke hendelen vippes ned (slik som når man løsner rattsatmmen) og da kan du tre dekselet ut over hendelen. Er vertfall slik det ser ut på det nye jeg kjøpte til min golf riktig nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2010 Skal ikke hendelen vippes ned (slik som når man løsner rattsatmmen) og da kan du tre dekselet ut over hendelen. Er vertfall slik det ser ut på det nye jeg kjøpte til min golf riktig nok. Prøvde det, men det gikk ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2010 Joda det går men ikke heelt uten å bruke litt makt. Bare vær forsiktig så går det så fint så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2010 Joda det går men ikke heelt uten å bruke litt makt. Bare vær forsiktig så går det så fint så Okay Var litt redd for å bruke makt, men da skal jeg gjøre et nytt forsøk. Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...