Anbefalt karosseriverksted i Trondheim og omegn

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en litt "skakkjørt" Audi V8'er som jeg lurer på å få rettet, men er det noen som har verksteder som kan rette / jigg'e en Audi V8'er og som folk har gode erfaringer med?: klø :

Og det er jo selvsagt ikke noe minus om de ikke flår folk....

 

Er snakk om retting av vange på høyre side fra og dra ut A-stolpen litt, slik som jeg ser det, men mulig en erfaren retter kan se evt. om det er håp eller ikke for å få dette til innefor rimelighetes grenser økonomisk....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligg ihvertfall LANGT unna Rødahl i Fossegrenda. Makan til søppel gjeng skal du lete godt etter.

Har gode erfaringer med Byåsen Bilskadesenter. Møller bruker dem som reserve verksted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byåsen Bilskadesenter fikser dette vetdu.

Er flinke folk med mange års erfaring.

Har det utstyret som skal til.

I tilegg så er det vel en rabatt avtale på trappene der nå da, så kan lønne seg for medlemmer.

Sjekk ut Fin Bil.no for mere info og kontakt informasjon.

 

Du kan jo sjekke ut tråden om RS2'en til Vegard Storaas , han fikk rettet opp bilen etter stygg smell på ACR der.

 

Har også selv akkurat vært inn med min bil der.

Ble påkjørt av en eldre dame, måtte skifte framskjerm.

Leverte bilen tirsdags morgen, og den var ferdig på onsdags formiddag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noen "god-ord" om Byåsen Bilskadesenter her, så jeg tok kontakt med de...

Og de skal komme å se på bilen her den står hos meg, og gi meg en uttalelse om evt. omfang, det er bra service !!

 

(gjenstår nå å se om de faktisk kommer når de lover da, men jeg har det ikke travelt....)

 

Takker for tips..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noen "god-ord" om Byåsen Bilskadesenter her, så jeg tok kontakt med de...

Og de skal komme å se på bilen her den står hos meg, og gi meg en uttalelse om evt. omfang, det er bra service !!

 

(gjenstår nå å se om de faktisk kommer når de lover da, men jeg har det ikke travelt....)

 

Takker for tips..

 

Kom det noen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom det noen da?

 

Har ikke sett noen så langt jeg nei....: rolleyes

Hører med til saken at jeg tok kontakt med de midt i verste "krasj-bulk" sesongen, og har ikke stresset med dette overhode. Skal kanskje komme noen på torsdag (imorgen) da, men som sagt det gjenstår å se...

Mulig jeg må få bilen på tilhenger å dra rundt for å få folk til å se på den. Har vurdert å ta kontakt med noen nærmere der jeg holder til også (muligens Falkenborg bil på Leangen, mulig noen har erfaringer med de også?)

 

Så er jeg litt i tenkeboksen på dette prosjektet også, da det har dukket opp VELDIG mye annet som krever tid og oppmerksomhet i de nærmeste månedene, så da får vi se om disse kanskje dukker opp for salg hel eller i deler ...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.