#1 Skrevet Mars 5, 2010 2.2 10v turbo, mc1 min hadde: syl1: 8bar syl2: 9bar syl3: 8.5bar syl4: 9.3bar syl5: 9bar er 7,8:1 komp forhold. litt lavt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2010 2.2 10v turbo, mc1 min hadde: syl1: 8bar syl2: 9bar syl3: 8.5bar syl4: 9.3bar syl5: 9bar er 7,8:1 komp forhold. litt lavt ? mc1? Finner ikke den motoren i autohidden? MC du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2010 er 2 stk utgaver av MC, mc1 med 7.8:1 i komp og mc2 med 8.3:1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2010 er 2 stk utgaver av MC, mc1 med 7.8:1 i komp og mc2 med 8.3:1 Okay. Skjønner. Finner ikke i farta noe om komp-forhold i autohidden. Men en 1985 Audi 100 quattro 2,2 turbo 165hk (MC) skal ha 10-14 bar i komp.trykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2010 bør ligge på rundt 10bar da sikkert. 14 er vel litt vel mye for en 7,8:1 motor. er kun syl 1 som er 8 bar, resten er rundt 9. men kan vel bare kjøre på litt ekstra turbotrykk, gjør ikkeno det? eller er motoren da litt halvslitt, så det ikke er noe lurt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2010 er 2 stk utgaver av MC, mc1 med 7.8:1 i komp og mc2 med 8.3:1 MC2 har 8,4:1. Sånn for the record... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2010 Helt greie verdier det under normale forhold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2010 akkurat. da er det ikke så galt da. ser ut som streka på måleren begynner litt før null, så jeg tror det er 9 bar ca på alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...