#1 Skrevet Mars 6, 2010 Sliter med at spærre bak ikke vil slå inn på en 87 audi 100. Er knekt av en liten stav som gjør at vakumstyringa ikke fungerer. Men prøvde å slå den inn manuelt uten hell. Løfta opp bilen bak og trilla rundt hjula mens jeg prøvde å presse den "brytern" inn. Men var klin umulig. Noen som har vært borti det samme og har no forslag om hvordan enkelt jeg kan fikse dette? Vil nødig ned med diffen for å åpne. Da sveiser jeg den heller. Takk på forhånd. -BP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2010 Ingen som har et lite tips engang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2010 Er det seriøst INGEN som har no tips i her? Brytern vil ikke slå seg inn i selve klokka. Og alle som har en typ44 vet hvor trangt og jævlig det er under der. Jeg kunne jo kanskje skifta 200. Men det kommer til å ta tid. Og jeg skal opp alpinannlegg på lørdag. Vil gjerne at spærrene skal fungere da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2010 Kanskje dette hjelper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2010 så det er sånn det funger ja! ser ut som jeg må av med den likevel da. Er null plass under der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...